تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فرمانده کل ارتش با حضور در آموزشگاه درجه داری جوادالائمه (ع) نیروی زمینی ارتش از روند برگزاری نخستین دوره رزم مقدماتی دانش پژوهان آموزشگاه های درجه داری آجا بازدید کرد.

 

امیر سرلشکر ستاد عطاءالله صالحی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در آموزشگاه درجه داری جوادالائمه (ع) نیروی زمینی ارتش از روند برگزاری نخستین دوره رزم مقدماتی دانش پژوهان آموزشگاه های درجه داری آجا بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرلشکر صالحی درجریان این بازدید که جمعی از فرماندهان و  مقامات ارشد آجا نیز وی را همراهی می کردند بر اجرای دقیق آموزش های نظامی و تربیت نیروهایی کارآمد، بانشاط و شجاع تاکیدکرد.

 فرمانده کل ارتش در ادامه با بیان این که تقویت روحیه معنوی کارکنان در توان رزمی آنان اثرگذار است، خطاب به روحانیون و دست اندرکاران فرهنگی گفت: نقش روحانیت در میدان عمل و لحظات سخت همواره کارساز بوده و این نقش در کنار آموزش های اعتقادی، ایمانی، اسلامی و اخلاقی می تواند دانش پژوهان را در لحظات حساس و حیاتی نجات دهد و آنان را در مسیر درست هدایت نماید.

وی در پایان دست اندرکاران فرهنگی را بر ارائه آموزه های ایمانی، اعتقادی، اسلامی و تربیت صحیح اسلامی دانش پژوهان توصیه نمود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: فرمانده کل ارتش، جوادالأئمه، تازه های خبر
[ دو شنبه 18 آبان 1394 ] [ 12:34 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 512
بازدید دیروز : 374
بازدید هفته : 965
بازدید ماه : 958
بازدید کل : 85163
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->